De onderscheidende functies van SOM SET
SOM SET biedt allerlei functies die jouw werk gemakkelijker en effectiever maken. Daarnaast zul je merken dat al deze onderdelen intuïtief in gebruik zijn. Kortom, je vindt snel je weg binnen SOM SET en de mogelijkheden die dit platform jou en je teamleden biedt.
Ervaar de kracht van de kaart – SOM SET biedt de mogelijkheid om data te koppelen aan een geografische kaart. Denk aan de grafische weergave van stakeholder- en issuelijsten per deelgebied. Of aan de actiepunten rondom een specifieke project-locatie. Overzichtelijk, intuïtief en aantrekkelijk om mee te werken.
Dashboard – Met welke stakeholders is al gesproken, welke issues vragen nog om aandacht en wat heeft prioriteit? Dankzij heldere overzichten, actielijsten en rapportages beschik je met het SOM SET-dashboard in één oogopslag over alle informatie en inzichten die je nodig hebt.
Issue- en stakeholderlijsten – In SOM SET verzamel je álle informatie over issues en stakeholders. Dit stelt je in staat om per issue én stakeholder je strategie te bepalen. De belangen die spelen, de oplossingen die je voorstelt, de afspraken die je maakt: SOM SET biedt in- en overzicht.
De spanningsbarometer – Welke issues zijn nog spannend (rood) en welke zijn al opgelost (groen)? En bij welke stakeholders zit nog spanning? In SOM SET zie je aan de hand van het verkeerslichtsysteem waar de obstakels zitten en waar niet (meer). Dit stelt je in staat om je gerichte strategieën te ontwikkelen en acties te prioriteren. Onderdeel van Rapportages.
Gespreksverslagen – De uitwerking van het gespreksverslag wil er nog wel eens bij inschieten. Gevolg: je mist later cruciale informatie en actiepunten worden niet uitgevoerd. In SOM SET kun je al tijdens het gesprek online het verslag invoeren en actiepunten vastleggen.
Documenten toevoegen – Het is ook mogelijk om zelf opgestelde documenten toe te voegen aan een stakeholder of aan een issue. Daarmee beschik je over alle info per issue en stakeholder op de juiste plek.